در آپدیت بعدی یک تغییر جدید در پیدا کردن حریف کلن وارها به وجود آمده است و پیشرفت بسیار برای افزایش کیفیت(بهتر شدن)حریف های وار به وجود می آید.
اهداف آن مهیا کردن جنگ های سرگرم کننده و رقابتی برای همه کلن ها میباشد.
به دلیل این تغییرات،تعدادی از کلن ها ممکن است یک زمان طولانی بین 5 تا 20 دقیقه برای پیدا شدن حریف در وارها منتظر بمانند.
ما تغییرات حریف یابی کلن وارهارا به مرور پس از آپدیت قرار میدهیم تا سیستم های جدید (روش های جدید)دراختیار متقاضیان قرار گیرد.
1-وار های ۳۵ نفره و ۴۵ نفره به منظور عملکرد بهتر سیستم حریف یابی، از بازی حذف خواهند شد.
2-در سیستم حریف یابی جدید، انتخاب حریف برای کلن وار، بیشتر بر اساس دفاعی شما بستگی دارد تا نیرو های حمله
3-تاثیر گذاری وسایل دفاعی قوی مانند اینفرنو تاور، ایگل آرتیلری(توپخانه عقاب) و گرند واردن بر روی انتخاب حریف برای کلن وار افزایش داده خواهد شد
4-سوابق برد و باخت بر روی انتخاب حریف در کلن وار تاثیر گذار خواهد بود
5-سیستم جدیدی به نام تیم برابر تیم به بازی اضافه خواهد شد تا نابرابری های بین کلن وار ها را از بین ببرد
در تیم توسعه کلش آف کلنز به خوبی میدانیم که کلشرها در اجتماع(فضای) جنگی بسیار تندرو هستند.
برای جزییات بیشتر صحبت(بحث ها) های اضافی که درباره تغییرات آپدیت بعدی صورت خواهد گرفت را بخوانید.
بهبودحریف یابی در وار و دفاع ها:
پیشرفت دفاعی نقش خیلی بزرگی در حریف یابی کلن وارها پس از آپدیت ایفا میکند
در گذشته سیستم حریف یابی در وارها یک سطح مساوی بین پیشرفت ها(آپگریدها) مهاجم(ارتش)و مدافع(دهکده)قرار میداد.
اکنون،حریف یابی در وارها، پیشرفت دفاعی را بیشتر و بیشتر در نظر گرفته، برای کمک به برقراری تعادل بهتر در وارها.
درکل،هنگام جنگ تمام چیزی که تیم شما با آن روبه رو میشود این است که دفاع های حریف در چه سطحی قرار دارند.
محاسبات حریف یابی با هدف ارایه دهکده قویتر و بهتر، متعادل شده است.
در گذشته یک دهکده میتوانست به راحتی یک ساختمان دفاعی خود را مخفی کند،یعنی اگر برای اولین بار اینفرنوتاور را پس از گذشت چند ساعت از وار بسازد اینفرنو تاور در بیس او هنگام شروع وار ظاهر میشود ولی قبل از شروع حریف گمان میکرد که او بدون اینفرنو تاور است.
اکنون،حریف یابی کلن وارها، یک فاصله بسیار بزرگی بین بازیکنانی که تیم های لول بالا ساخته اند و آنهایی که تیم لول پایین ساخته اند ایجاد کرده است.
این موضوع نه تنها ازشکار بازیکنان بالاتر نسبت به بازیکنان لول پایین تر با بهینه سازی بیش از حد وارها جلوگیری میکند،بلکه اجازه میدهد بازیکنان لول بالا تعداد کمتری آپگرید انجام دهند
در کلن وارها تعدادی از کلن ها سعی میکنند که پس از یک برد باخت نداشته باشند.درحالیکه بعضی دیگر به طور مداوم برنده میشوند و به ندرت با حریف خود در وارها مشکل پیدا میکنند.
کلن هایی که اخیرا تعدادی باخت داشته اند،بیشتر تمایل دارند که با سایر کلن هایی که تلاش میکنند برد داشته باشند هم خوانی داشته باشند،بنابراین با این کار به شکسته شدن باخت های زیاد کمک میشود.یعنی کمک میکند کلن احتمال برد داشته باشد
مشابها،کلن هایی که تعداد زیادی برد داشته اند بیشتر در وارها با سایر کلن های برنده برخورد میکنند.
امار بردهای وار در پروفایل کلن نشان داده شده است،که نشان میدهد چه تعداد وارهای یک کلن در روز های اخیرا پی در پی برد بوده است.
حریف یابی کلن وارها طبق آپدیت جدید به جای خطوط فردی در جهت یک تعادل بهتر در کل تیم ها متناسب شده است.
همچنین آن تاکید بسیاری برروی تاثیر گذاری وسایل دفاعی قوی برای انتخاب حریف در کلن وارها دارد
اگر که سیستم حریف یابی صددرصد نتواند حریف های متعادل با تیم شمارا انتخاب کند سیستم گسترش حریف یابی کلن وار ها انجام نشده است.
تیم گسترش کلش آف کلنز به اصلاحات کوچک به مرور ادامه داده است،حتی اگر در سیستم مشکلاتی به وجود بیاید.
این تیم همچنین بهبودهای زیادی را برای کلن وارها امسال انجام میدهد با شروع کردن به این تغییرات که به همه کمک میکند حریف های خوبی را در وارها بدست اورند.